Intetkønsafdelingen

Tog ind til byen i dag for at se på udsalget og blev endnu engang konfronteret med et stort mysterie. Hvorfor er det, at nogle butikker vælger at indrette deres butikker således, at det er umuligt at finde ud af, hvad der er til herre og hvad der er til damer? Når man kommer ind i en sådan butik, kan man rende rundt i flere minutter og prøve at finde ud af, hvad der er hvad? Som oftest lykkedes det aldrig og man er lidt flov over at spørge ekspedienterne, så man ender som regel med at smutte igen.

Hvis det er et salgstrick, forstår jeg det ikke, for jeg køber ikke mere, tværtimod køber jeg ingenting. Mit bedste bud er, at smarte indretningsarkitekter går amok i deres egen gode æstetiske idé og fuldstændig glemmer funktionaliteten. Hvis nogen er i tvivl om, hvad jeg mener, er de velkommen til at besøge Cheap Monday butikken i Kronprinsensgade, København, og fortælle mig hvad, der er hvad?

This entry was posted in Mode and tagged , , . Bookmark the permalink.

Skriv et svar

Din e-mail-adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>